Страховий випадок

Зателефонувавши за номером безкоштовної багатоканальної цілодобової телефонної лінії страховика

0 800 503 114

Ви можете повідомити про дорожньо-транспортну пригоду та іншу подію, що має ознаки страхової, отримати консультативну допомогу та первинну інформацію про порядок  врегулювання  збитків.

У разі настання ДТП (автоцивілка), Ви маєте виконати наступні кроки:

1. Скачати, роздрукувати та заповинити Бланк про настання події ОСЦПВ (автоцивілка)

2. Додати наступні документи:

    • копія паспорту
    • копія ІПН
    • копія посвідчення водія (тимчасового дозволу)
    • копія Тех паспорту
    • копія поліса страхування
    • копія протоколу про адмінправопорушення (за наявності)
    • копія схеми (за наявності)
    • фотографії з місця ДТП (за наявності)
    • європротокол (у разі оформлення)

3. Відсканувати або сфотографувати (у задовільній якості) документи, а саме, Бланк про настання події, відповідно до п.1, і документи, відповідно до п. 2, і направити їх на електронну адресу: lost@grdn.com.ua
Також, заповнений Бланк про настання події ОСЦПВ (автоцивілка), надіслати і на поштову адресу: м. Київ, вул. Саксаганського, буд. 96, 01032.

У разі настання ДТП (Зелена карта), Ви маєте виконати наступні кроки:

  1. Зафіксуйте місце ДТП, обов’язково сфотографуйте пошкодження всіх авто
  2. Викличте поліцію (не залишайте місце ДТП до її приїзду) та інші служби при необхідності. Якщо пошкодження незначні, немає постраждалих людей і поліція дала згоду, то можливе оформлення Європротоколу
  3. Запишіть або сфотографуйте дані страховки інших учасників ДТП (назву страхової компанії, номер поліса)
  4. Не підписуйте документів, зміст яких Вам не зрозумілий або зазначте на них, українською мовою, що Ви не розумієте мови якою вони складені
  5. Сфотографуйте всі документи, які були оформлені на місці ДТП (довідку поліції або Європротокол)

Якщо, на Вашу думку, Ви є винуватцем ДТП:

  1. Надайте другому учаснику дані своєї “Зеленої картки”
  2. Повідомте нас про подію протягом 3-х днів, як це описано нижче
  3. Потерпіла сторона має сконтактувати зі своєю страховою компанією або звернутись в Моторне бюро і отримати страхове відшкодування, яке ми, як Ваш страховик їм компенсуємо.

Якщо, на Вашу думку, Ви є не винним, а потерпілим в ДТП:

  1. Прослідкуйте щоб саме це було зазначено в документі про ДТП
  2. Попросіть щоб винуватець повідомив свого страховика з місця ДТП по телефону
  3. Зберігайте документи, які підтверджують Ваші витрати
  4. Зверніться до страхової компанії винуватця в країні, де сталося ДТП, для отримання компенсації за своє пошкоджене авто та понесені витрати

Повідомте СК «ГАРДІАН» про подію протягом 3-х днів та направте заповнений бланк повідомлення про настання страхового випадку протягом 10 робочих або 15 календарних днів на електронну адресу lost@grdn.com.ua або на номер Телеграм +380633201103
Оригінал повідомлення надіслати на поштову адресу: м. Київ, вул. Саксаганського, буд. 96, 01032.

У разі настання випадку по ВЗК (страхування медичних витрат для подорожуючих поза межами України), Ви маєте виконати наступні кроки:

  1. Звернутись до Асистуючої компанії (сервісної служби), контакти якої зазначені у Вашому договорі страхування (частині 1 чи полісі) та виконувати її рекомендації.
  2. В разі, якщо Ви отримали медичну допомогу самостійно, Ви маєте оплатити її вартість і направити повний пакет належно оформлених документів, передбачених умовами Вашої конкретної програми страхування, на адресу: м. Київ, вул. Саксаганського, буд. 96, 01032.

Пакет документів має містити (для всіх програм страхування):

    • Заяву на страхову виплату (за формою Страховика), оригінал
    • Копії всіх сторінок закордонного паспорту Застрахованої особи
    • Копії сторінок паспорту громадянина України Застрахованої особи та Вигодонабувача (якщо це різні особи)
    • Копію довідки про ІПН Застрахованої особи та Вигодонабувача (якщо це різні особи)
    • копію договору страхування (частини 1 чи полісу)
    • копію свідоцтва про народження Застрахованої особи (в разі її неповноліття) та/чи документ, що посвідчує право Вигодонабувача на отримання страхової виплати
    • оригінали медичних документів із зазначенням повного клінічного діагнозу, анамнезу, переліку проведених обстежень, лікування та рекомендацій – з перекладом українською, засвідченим нотаріально (якщо оригінал документу оформлений іншою ніж англійською мовою)
    • рецепти на медикаменти (в разі їх призначення лікарем та придбання)
    • оригінали платіжних документів, що підтверджують понесені витрати (оригінали квитанцій банку, фіскальних чеків, виписки з рахунку)
    • документ, що підтверджує факт, дату, час, місце, причини та обставини випадку (в разі нещасного випадку)
    • документ, що підтверджує групу ризику по договору страхування (залежить від програми)
    • інші документи в залежності від випадку та умов конкретної програми страхування.
  1. Для з’ясування питань щодо направлення документів та/чи отримання відповіді на інші питання, що виникли у Вас, Ви можете направити нам скани наявних у Вас документів (у задовільній формі / якості) на електронну адресу: pw@grdn.com.ua

Увага! Якщо Ваш договір страхування електронний, його частина 2 (оферта) розміщена на цьому ж сайті на сторінці «Публічний договір-оферта», а посилання на конкретні умови зазначені в індивідуальній частині Вашого договору страхування (частині 1).

У ВАС Є ПИТАННЯ?

Ознайомитися з тарифами?
Оформити заявку на страхування? Страховий випадок?

TheTop

Insurance Quote








Insurance Quote