Страховий випадок
Зателефонувавши за номером безкоштовної багатоканальної цілодобової телефонної лінії страховика
0 800 503 114
Ви можете повідомити про дорожньо-транспортну пригоду та іншу подію, що має ознаки страхової, отримати консультативну допомогу та первинну інформацію про порядок врегулювання збитків.
Бланки
заяв
- Бланк про настання ДТП по КАСКО
- Бланк про настання події (особисті види)
- Бланк про настання події ОСЦПВ (автоцивілка)
- Бланк про настання події (майно)
- Бланк про настання події Зелена карта
- Бланк на виплату страхового відшкодування по програмі “Здорова родина”
- Бланк про настання події ДМС, ВЗК, НВ, ІН
- Що робити, якщо ви стали учасником ДТП за кордоном (в якості водія)?
У разі настання ДТП (автоцивілка), Ви маєте виконати наступні кроки:
1. Скачати, роздрукувати та заповинити Бланк про настання події ОСЦПВ (автоцивілка)
2. Додати наступні документи:
-
- копія паспорту
- копія ІПН
- копія посвідчення водія (тимчасового дозволу)
- копія Тех паспорту
- копія поліса страхування
- копія протоколу про адмінправопорушення (за наявності)
- копія схеми (за наявності)
- фотографії з місця ДТП (за наявності)
- європротокол (у разі оформлення)
3. Відсканувати або сфотографувати (у задовільній якості) документи, а саме, Бланк про настання події, відповідно до п.1, і документи, відповідно до п. 2, і направити їх на електронну адресу: lost@grdn.com.ua
Також, заповнений Бланк про настання події ОСЦПВ (автоцивілка), надіслати і на поштову адресу: м. Київ, вул. Саксаганського, буд. 96, 01032.
У разі настання ДТП (Зелена карта), Ви маєте виконати наступні кроки:
- Зафіксуйте місце ДТП, обов’язково сфотографуйте пошкодження всіх авто
- Викличте поліцію (не залишайте місце ДТП до її приїзду) та інші служби при необхідності. Якщо пошкодження незначні, немає постраждалих людей і поліція дала згоду, то можливе оформлення Європротоколу
- Запишіть або сфотографуйте дані страховки інших учасників ДТП (назву страхової компанії, номер поліса)
- Не підписуйте документів, зміст яких Вам не зрозумілий або зазначте на них, українською мовою, що Ви не розумієте мови якою вони складені
- Сфотографуйте всі документи, які були оформлені на місці ДТП (довідку поліції або Європротокол)
Якщо, на Вашу думку, Ви є винуватцем ДТП:
- Надайте другому учаснику дані своєї “Зеленої картки”
- Повідомте нас про подію протягом 3-х днів, як це описано нижче
- Потерпіла сторона має сконтактувати зі своєю страховою компанією або звернутись в Моторне бюро і отримати страхове відшкодування, яке ми, як Ваш страховик їм компенсуємо.
Якщо, на Вашу думку, Ви є не винним, а потерпілим в ДТП:
- Прослідкуйте щоб саме це було зазначено в документі про ДТП
- Попросіть щоб винуватець повідомив свого страховика з місця ДТП по телефону
- Зберігайте документи, які підтверджують Ваші витрати
- Зверніться до страхової компанії винуватця в країні, де сталося ДТП, для отримання компенсації за своє пошкоджене авто та понесені витрати
Повідомте СК «ГАРДІАН» про подію протягом 3-х днів та направте заповнений бланк повідомлення про настання страхового випадку протягом 10 робочих або 15 календарних днів на електронну адресу lost@grdn.com.ua або на номер Телеграм +380633201103
Оригінал повідомлення надіслати на поштову адресу: м. Київ, вул. Саксаганського, буд. 96, 01032.
У разі настання випадку по ВЗК (страхування медичних витрат для подорожуючих поза межами України), Ви маєте виконати наступні кроки:
- Звернутись до Асистуючої компанії (сервісної служби), контакти якої зазначені у Вашому договорі страхування (частині 1 чи полісі) та виконувати її рекомендації.
- В разі, якщо Ви отримали медичну допомогу самостійно, Ви маєте оплатити її вартість і направити повний пакет належно оформлених документів, передбачених умовами Вашої конкретної програми страхування, на адресу: м. Київ, вул. Саксаганського, буд. 96, 01032.
Пакет документів має містити (для всіх програм страхування):
-
- Заяву на страхову виплату (за формою Страховика), оригінал
- Копії всіх сторінок закордонного паспорту Застрахованої особи
- Копії сторінок паспорту громадянина України Застрахованої особи та Вигодонабувача (якщо це різні особи)
- Копію довідки про ІПН Застрахованої особи та Вигодонабувача (якщо це різні особи)
- копію договору страхування (частини 1 чи полісу)
- копію свідоцтва про народження Застрахованої особи (в разі її неповноліття) та/чи документ, що посвідчує право Вигодонабувача на отримання страхової виплати
- оригінали медичних документів із зазначенням повного клінічного діагнозу, анамнезу, переліку проведених обстежень, лікування та рекомендацій – з перекладом українською, засвідченим нотаріально (якщо оригінал документу оформлений іншою ніж англійською мовою)
- рецепти на медикаменти (в разі їх призначення лікарем та придбання)
- оригінали платіжних документів, що підтверджують понесені витрати (оригінали квитанцій банку, фіскальних чеків, виписки з рахунку)
- документ, що підтверджує факт, дату, час, місце, причини та обставини випадку (в разі нещасного випадку)
- документ, що підтверджує групу ризику по договору страхування (залежить від програми)
- інші документи в залежності від випадку та умов конкретної програми страхування.
- Для з’ясування питань щодо направлення документів та/чи отримання відповіді на інші питання, що виникли у Вас, Ви можете направити нам скани наявних у Вас документів (у задовільній формі / якості) на електронну адресу: pw@grdn.com.ua
Увага! Якщо Ваш договір страхування електронний, його частина 2 (оферта) розміщена на цьому ж сайті на сторінці «Публічний договір-оферта», а посилання на конкретні умови зазначені в індивідуальній частині Вашого договору страхування (частині 1).
У ВАС Є ПИТАННЯ?
Ознайомитися з тарифами?
Оформити заявку на страхування? Страховий випадок?