Здорова родина

Дії при настанні страхового випадку

Клієнт/Застрахована особа або будь-яка інша особа:

1Повідомляє про настання події, що має ознаки страхової протягом 10 календарних днів за номером

0 800 503 119 (безкоштовно з мобільного та стаціонарного)

2Скачати, роздрукувати та заповинити заяви на виплату страхового відшкодування

Додати наступні документи:

  • заява на виплату страхового відшкодування
  • копія паспорту
  • копія свідоцтва про народження дитини (якщо застрахований не досяг 18-ти років)
  • копія ІПН
  • копія договору страхування
  • копія документів, які підтверджують факт настання і причини страхового випадку: довідка з медичного закладу, виписка з історії хвороби.
  • інші документи (по запиту страхової компанії).

3Відсканувати або сфотографувати (у задовільній якості) документи відповідно до пункту 2  і направити на електронну адресу у форматі jpg, jpeg або pdf:

med@grdn.com.ua

Оригінал заяви надіслати на поштову адресу:

ТДВ «СК «ГАРДІАН» м. Київ, вул. Саксаганського, буд. 96, 01032.

У ВАС Є ПИТАННЯ?

Ознайомитися з тарифами?
Оформити заявку на страхування? Страховий випадок?

TheTop

Insurance Quote








Insurance Quote